duminică, 4 noiembrie 2012

Interviu cu gr3at

Eu : Buna gr3at ! Pot sa iti iau un interviu ?
gr3at : Da
Eu : Ok. Cum este sa fi moderator ?
gr3at : Foarte frumos dar in acelasi timp si greu pentru ca trebuie sa fi toata ziua pe paginile de discutii .
Eu : Ce ar trebui sa faca un jucator pentru a deveni moderator ? Care sunt calitatile necesare ?
gr3at : Trebuie sa fie major , sa cunoasca jocul indeajuns de mult pentru a ajuta jucatorii care au nevoie .
Eu :  Cum era Howrse la inceput ? Tu fiind un jucator vechi ar trebui sa sti destul de multe despre aceea perioada .
gr3at :  Era cam mult haos , zeci de subiecte in care toti se certau , foarte multi tepari , multe persoane care vorbeau urat .      
Eu : Primesti multe mesaje pe zi de la jucatorii care au nevoie de ajutor ?
gr3at : Undeva de la 6 pagini in sus primesc .
Eu : Multumesc pentru timpul acordat . Acum , o ultma intrebare . Ce sfat le-ai da jucatorilor ?
gr3at : Sa se ocupe mai mult de cai si sa lase injurile si invidi la o parte , si sa nu mai faca topicuri aiurea .           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu